.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خود آزاری کیهانی ها در اثر آلرژی به مشایی

روزنامه فخيمه كيهان به دنبال كمبود سوژه دوباره سراغ اسفنديار رحيم مشايي چهره خبرساز ماه‏هاي اخير كشور رفته و با هزار آسمان ريسمان بافتن توهمات خود نسبت به مشايي را به رشته تحرير درآورده و باز هم حرمت قلم را پاس نداشته است. كيهان در خبر خود كه تيتر آن در صفحه اول هم منعكس شده به مصاحبه دلال رابطه آمريكا با ايران با راديو بي بي سي پرداخته و اراجيف اين مرد را درباره نظام مقدس جمهوري اسلامي و دكتر احمدي نژاد رئيس جمهور زيرك ايران اسلامي به چاپ رسانده است.
به گزارش دیدگاه نیوز - در حاليكه نظام با سياست بايكوت خبري كاري با سران فتنه كرد كه خود آنها دريافتند كه ديگر فضايي براي ابراز وجود ندارد، اما شاهديم كه روزنامه كيهان به هوشنگ اميراحمدي كه اقبالي در فضاي عمومي كشور ندارد اين همه فضا مي دهد و هر جا كه اين سخني بر زبان مي آورد فرداي آن روز، روزنامه كيهان آن را به چاپ مي‏رساند.؟!! پشت پرده ارتباط كيهان با امير احمدي چيست كه اين همه به او فضا مي دهد؟
بررسي يكي از آخرين مواضع دروغين كيهان عليه مشايي به تبيين موضوع كمك بيشتري خواهد كرد ، نكته اي كه پس از همايش ايرانيان بيش از پيش اذهان را به خود مشغول كرد و در پي آن سخن اسفنديار رحيم مشايي پيرامون هوشنگ اميراحمدي و موضع گيري هاي كيهان قابل تامل تر به نظر مي رسد كه گفت؛ «هر چند وقت يكبار گروهي امير احمدي را به ايران مي آورند و بعد هم خودشان با قيل و قال سياسي، شروع به فرافكني مي‏كنند.»
گفتار مشايي زماني بيشتر مورد توجه قرار گرفت كه كيهان مدعي مي شود به ايميل شخصي امير احمدي دسترسي پيدا كرده و متن دعوتنامه وي به همايش ايرانيان را در روزنامه به چاپ مي رساند؟!!. كيهان سرعت در انتشار خبر را فداي اصل صداقت در خبر مي كند كه اين بزرگترين اشتباه كيهان بود .!
به واقع بايد از كيهاني ها پرسيد شما چگونه به ايميل شخصي امير احمدي دسترسي داريد؟ يا كيهان با او ارتباط دارد و با حضور در دفتر كيهان ايميلش را براي شما باز مي كند و متن دعوتنامه را نشان مي دهد!! و يا آنكه كيهاني ها غيرقانوني به به ايميل او دسترسي پيدا كرده اند! ؟
امروز دوباره شاهد آن بوديم كه كيهان براي شخص هوشنگ امير احمدي رپرتاژ آگهي رفته و در انتها نيز بدون هيچ دليلي آسمان را به ريسمان بافته و پاي جناب مشايي را وسط كشيده در حاليكه امير احمدي در مصاحبه خود هيچ سخني كه ارتباطي با مشايي پيدا كند نگفته است!
البته اين شيرين كاري كيهان مسبوق به سابقه بوده و چندي پيش نيز كيهان در يادداشت روز خود به قلم مدير مسئول آن روزنامه همه كاسه و كوزه ها را به سر مشايي شكسته بود!.
كيهان بجاي آنكه مشايي را مورد سوال قرار دهد كه چرا شخصي در خارج از كشور با راديو بيگانه مصاحبه كرده، بايد خود را مورد سوال قرار دهد كه چرا براي اين شخص رپرتاژ آگهي رفته است؟
متاسفانه كيهاني ها از اين موضوع غافل هستند كه در كشور هيچ اقبالي نسبت به اين دلال حقير وجود ندارد و رپرتاژ آگهي هاي كيهان تنها قيمت او را در خارج از مرزها و نزد اربابان آمريكائيش بالا مي برد و استنادش به كيهان مي شود سند تاثيرگذاري وي در ايران !
كيهان ها اگر كمي دور نگر باشند بايد اجازه دهند احمق هايي چون امير احمدي هر چه مي خواهند بكنند زيرا باعث مباحات نظام اسلامي است كه آمريكايي هاي احمق روي احمق تر هايي چون امير احمدي حساب باز مي‏كنند.
كيهان در حالي مدعي دوستداري رئيس جمهور است و دائم بر آن تاكيد مي كند كه اين روزنامه سخيف ترين مواضع دروغين را نسبت به نزديكترين يار دكتر احمدي نژاد اتخاذ كرده است و اين علي رغم حمايت هاي صريح و مكرر رئيس جمهور از مشايي مي باشد .
البته هر چه زمان مي گذرد خورشيد از پس ابرها بيرون مي آيد و دست جريانات سياسي پشت اينگونه مواضع كيهان بيش از بيش روشن مي شود. همان جريانات سياسي كه در انتخابات سال 84 احمدي نژاد را در حد و اندازه رياست جمهوري نمي ديدند و اتفاقاً در آن روزگار كيهان نيز با آنها مواضع يكسان داشت! همان هايي كه در انتخابات 88 نيز به قول خودشان از سر ناچاري و از اين بابت كه مي دانستند گزينه هايشان توان رقابت با احمدي نژاد را ندارند، پشت سر احمدي نژاد قرار گرفتند و همان هايي كه از صبح بعد از روز انتخابات 88 در حاليكه كشور در آتش فتنه مي سوخت براي انتخابات 92 دندان تيز كردند و عزم خود را جزم كردند تا ديگر احمدي‏نژاد و تيم وي بر مسند اجرايي مملكت ننشينند!.
مدير مسئول كيهان پيش از اين از مشايي درخواست كرده بود تا حرفي نزند كه سوژه رسانه ها شود و موجب تضعيف رئيس جمهور خدمتگزار ، اما امروز شاهد آن هستيم كه كيهان بدون هيچ دليلي دوباره به موضوع مشايي پرداخته و دروغ هاي سابق خود را عليه رئيس دفتر رئيس جمهور تكرار كرده است. گويا آلرژي كيهاني ها به مشايي به خودآزاري كيهاني ها منجر شده است.
در آخر بايد تذكري را به كيهان نشينان يادآور شد و آن اين است كه كيهان در طول سالهاي اصلاحات از مدافعين راستين انقلاب و ولايت بوده و از اين رو نبايد وجهه ايي كه براي ايشان كسب شده مورد سوء استفاده قدرت طلبان قرار بگيرد و افكار عمومي كيهان را هم در زمره قدرت طلبان بخوانند! بهتر است از اين پس كيهاني ها به همان وظيفه خطير رسانه اي خود كه نياز امروز كشور است بر پايه موازين اسلامي و انساني كه همان صداقت مي باشد بپردازند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

شهريار شيرخاني 25 آبان 1389
واقعا متاسفم كه دررابطه با كيهان اينچنين موضع گيري مي شود در واقع اگر انسان آزاده و با وجداني وجود داشته باشد و حب مال و جاه او را از دايره وجدان خارج نكرده باشد بايد گفت كه كيهان پرچمدار اصولگرائي و مبارزه شجاعانه و مردانه عليه استكبار در جبهه مطبوعات است كه مانند سرداري دلير در برابر خيل عظيم دشمنان رسانه اي تا دندان مسلح ايستاده است و تنها و تنها به حرمت و قدرت النون و القلم و نگاه با بصيرت خود ميدان نبرد رسانه اي را جانانه فرماندهي ميكند ، تحليلهاي كيهان ، موضع گيريهاي كيهان ولائي ترين تحليلهاست و برگرفته از آرمان عاشورائي كربلا و همينطور درس گرفته از مكتب خميني است، به ياد داشته باشيم امام فرمود اگر تمام دنيا با من مخالفت كنند من از حق بر نمي گردم ، پس ملاك حقيقت خود حقيقت است نه نظرات ديگران و رضايت ديگران كه كيهان بر پايه همين رسالتش عمل مي كند و جز رضايت پروردگار،ولي عصر(عج) و ولايت به چيز ديگري نمي انديشد، كيهان امروز يك روزنامه تنها نيست يك جبهه است و بيائيد اين جبهه را ناجوانمردانه تخريب نكنيم هرچند كه اگر تمام دنيا با حقجو و حقطلب بجنگند اگر توسل به حق باشد ، مغرضان هيچ نتيجه اي نخواهند گرفت.
تحليلها و فرماندهي رسانه اي كيهان در برابر جبهه فتنه بود كه ، فتنه گران را زمينگير كرده و ابتر نمود. حال مهم نيست كه اين دوست ما بخواهد مغرضانه و رياكارانه داد سخن دهد اما آنكه بايد بداند خود ميداند. برادر من شما كاتوليك تر از پاپ شده اي والله اگر ريشه يابي كنند تو خود از محركين فتنه بودي و امروز داريد انتقام جمل 88 را ميگيريد و مشاعي را پيراهن عثمان كردي تا تقاص هلاك شدگان مرصاد را بگيري ، كه خود پيداست اين حديث از ادبيات اشعثانه ات.
اما برادر جان آهسته اينجا ايران است اشتباه گرفته اي ، اينجا را با كوفه اشتباه گرفته اي و خيالاتي شده اي و آب از لب و لوچه ات آويزان نشود كه :" جان، من هم مانند عمرعاص نيرنگي ديگر كرده و انتقام جمل فتنه88 و بدر و مرصاد را از اين حزب الهيها ميگيرم"
بيدار شو و در خواب اينقدر پنبه دانه نخور دندانهايت قفل ميكند ، آهاي اينجا ايران است اشتباه گرفته اي بيدار شو مهدكودكت دير شد.
به تو نرسيده كه از مشاعي پيراهن عثماني براي كوبيدن كيهان درست كني كه ميترسم در خيبر ايران و در خندق حزبالله نابود شوي و راه توبه برايت بسته شود.
آهاي بيدار شو، صبح شده خواب ديدي خير است.
شهريار شيرخاني
شروین 25 آبان 1389
دوست گرامی!
کیهان را همه ی دنیا ومردم شریف ایران می شناسند!
هوچی گری نسبت به خدمتگزاران وساختن نمد از این پشم ذات حضرات است.اسفندیار رحیم مشایی بزرگتر از آن است که امثال کیهان نشینان بتوانند او را دست آویز روابط مشکوک خود با امثال امیر احمدی کنند پس کیهان را تطهیر نفرمایید.ادبیات کیهان در لابلای سخنان شما بیدادی است که اندیشه ی ملت ایران را نشانه رفته است.به راستی اینهمه دروغ وجسارت ریشه از تقواست آقای شیرخانی؟ایران به دست امثال شما بیفتد که واویلاست .امروز روز وحدت است وبه عمل کار برآید .رییس جمهور وتیمش وبزرگمرد آن گروه مشایی که شما بلد نیستی اسمش را بنویسی در حال خدمت هستند پس خواهشا در آستانه سفر ریاست جمهور سکوت شما به نفعت است تا بیشتر رسوا نشوی اخوی کیهان پرست.ما خدای را می پرستیم وزعیم ما رهبر معظم انقلاب نیز حی وحاضر است وبا هوش وذکاوت در حال اداره کشور است پس کاسه داغ تر از آش شمایید برادر نادان.حزب الله شما با ما متفاوت است می دانی چرا؟چون ما مطیع رهبریم نه کیهان وامثال شما که معلوم نیست از کجا دستور می گیرید.
یکی از کاربران 27 آبان 1389
با اینکه مدتهاست از مخاطبان شمال نیوز هستم واقعاً از این اقدام ساده لوحانه متأسف شدم .
آخه آدم حسابی تو که پرتقال فروش رو هم رو کردی آخه این شیوه حمایت از مشاییه . درسته مشایی خیالهایی برای سال 92 داره و اقداماتی هم داره انجام میده اما حرکت بسیار ابتدائی شما حکایت از روابط بسیار حسنه و محکم با ایشان دارد که اخیراً برقرار شده است .
هرچی می خوام حرف نزنم نمی شه ، شما که ادعای ولایتمداری دارید بهتر است به نامه رهبر معظم انقلاب در خصوص معاونت اولی مشایی رجوع کنید و بعد از آن اگر توانستید ، اظهارات خود را اطاعت از رهبر حکیم انقلاب بنامید .
بهتر است در این روند تجدید نظر بفرمائید.
نا شناس 27 آبان 1389
كيهان دوستت داريم، شريعتمداري سالاره، عمرا كسي تو ايران حريف منطق و استدلالهاي حسين شريعتمداري نمي‌شه چونكه با يك آدم صادق و با مدرك روبرو هستند.
...... حسين شريعتمداري نماد عقلانيت در عرصه سياست است. لطفا فحش ندهيد و منطقي جواب او را بدهيد............ اگر مي‌توانيد.
مسعود بهزاديان از ساري

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.